men shit, vad är detta?

Äckligt mycket att göra i skolan nu! Matteprovet på fredag kommer att ge mig mitt första IG ever! Inte bra, inte bra alls! Menmen, jag får väl kämpa på fastän jag inte fattar så mycket just nu.. Satt och kollade igenom all gammal musik jag har, så himla kul! Tänkte till för en stund medan jag lyssnade igenom en del låtar och kom fram till att jag saknar kvällarna då jag, Sandra m.fl brukade vara ute och åka med Jonis och dem! Många fredag/lördag kvällar, valborg i Lima förra året, när vi åkte 10 pers i bilen (jag, Sandra, Amanda, Jonis, Tomas, Bohlin, Linnea & Erik Backjanis och två andra brudar) - samma gång åkte jag, Sandra, Amanda, Bohlin, Tomas och Linnea o sladda runt lite på brandstationsparkeringen och swooooosh så flög baslådan och allt annat i skuffen ut över hela den snötäckta parkeringen! Vi visste att bakluckan vart vara låst för annars öppnade den sig och den brukade alltid vara låst - men icke denna gång. Gissa om Jonis var sur på oss efter det?! Men som alltid så fixade det sig, haha! Sen har det ju varit typ 1000 andra skitroliga kvällar med grabbarna! Minnen vill jag lova!

Spellista;

  • Toniee - Kick it
  • Toy Box - Best Friend
  • Toy Box - Superstar
  • Toy Box - Sailor Song
  • Banaroo - Dubi Dam Dam
  • Infernal - From Paris to Berlin
  • TMNT - Theme song
  • Nomy - Cocain
  • Nomy - You Better Die Young

Sen spelade dem också Äppelbo gångmarch och Limalåten rätt ofta... Förbannade skitlåtar som man fastnade på och gick och nynnade på i flera dagar efteråt, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0