Charmant flickor, charmant! :D

Sorry, jag är lite seg på att uppdatera! Superbra bra helg! Fasen helt underbar! Hela lördagen spenderades i Mora på julhandling tillsammans med Yrsa, Evelina, Ida och Marthe. Hahaha, jag undrar hur länge vi var inne på Dollarstore egentligen x) Nån timme, haha. Stackars Ida hade inga pengar och kunde inte njuta av shoppingglädjen lika mycket. Men jag hoppas du hade en grymt bra dag iaf Ida! Innan vi åkte hem svängde vi även förbi Maria. Trevligt, trevligt! Fick se en massa bilder från när hon, Yrs och Thorsan var små, kul haha! På kvällen vart det hem till Yrsa på ett kasst men ändå väldigt roligt saftkalas ;)

Söndagen började redan halv sex. Lucia kallade ju! Bompabacken/Trandstrand - Skålmogården/Lima - Kringlan - Hotell St Olof - Vinterträdgården (sjukstugan) - Orrmyrgården - Kyrkan
Helt sjukt roligt var det! Hahaha, på Skålmogården skrattade vi oss igenom nästan hela Sanka Lucia!
Linnea: Va fan ska jag stå?! x)
man visste ju att man absolut vart sluta men det går ju inte! Speciellt inte när man har självaste lucian Ulrica bredvid sig som också gapskrattar! Stackars gamlingar, de visste inte alls vad vi skratta åt.. men kul vare! Feta blev vi också! Fika/mat på 6 av 8 ställen. De tänkte väl att vi skulle fylla ut de där klänningarna, haha. Och stunden i kyrkan var ju helt magical! De spelade ett saxofonsolo på Halleluja som var så outstanding att håren reste sig! Tack för allt tjejer! Charmant, charmant! Hä kling sô fint!

Idag har inte varit någon större höjdare. Brist på sömn (.........), feber och illamående - wonderful! Nää, jag ska nog krypa ner i bingen igen! See ya

/Nat 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0