Tack och hej!

Jaha, igår var det min födelsedag, mycket trevligt måste jag säga! Började dagen med att handla m.m sen käkade jag (en till att börja med) varm middag ute i det soliga vädret med mina favorit tjejer! Sen kom regnet - och det öste ner + att det blåste så mycket att vårat paraply vände sig åt fel håll! Haha! Så vi tog det vi fick tag på och sprang och satt oss inne ist för att avnjuta middagen medans regnet piskade mot rutorna, myyys!
Kvällen fortsatte i ett trevligt mönster med tårtätning - och presentöppning!
- Evelina, Marina, Ulrica och Josse: Gratis bio biljett till premiären av New Moon 20 november!
- Sandra: Extremt fina handgjorda örhängen i form av G-klavar! I'm so in love with them!      
- Mika, Evelina och Ida: Komlett sätt med underkläder av godis, haha! Bäst före datumet måste de ha skrivit fel på! Så jäkla kul!
- Emelie och Kissi: Haha, en bok med raggningrepliker som funkar och inte funkar! och om de skulle så ville de ju att jag skulle skydda mig så jag fick ju naturligtvis en hel liten kartong med det ;)
Sen av mamma och pappa så har jag ju fått en resa. Åker till LONDON imorgon bitti! Woohoo! Så nu måste jag skynda mig att packa klart. TACK alla för en riktigt jäkla kul kväll! Ses och hörs på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0