fuck u

ska det bli samma sak den här gången också eller? Eller vänta nu, det är det inte men nästan...! fan i helvetes jävla skit! Ursäkta, men jag tycker nogatt jag har rätt till fula ord nu. Är det verkligen så svårt att bstämma sig? Har du svårt att lita på dig själv eller på mig? Finns det bara en sak i huvudet eller? är det hämnd? är det begär? eller är det jag kanske? Jag orkar inte mycket mer, jag behöver mer omtanke än jag får tack! nej, det får vara nog snart för det funkar inte så mycket längre som sagt.. 
Tack Evelina för all hjälp, du är bäst! <3

Tog skolkort idag, fult som vanligt men folk måste ju skratta åt något/någon, haha! Sen fick vi nya shemat idag och det sög verkligen! Det tidigaste jag slutar är halv tre och så slutar jag kvart över fyra på fredagar! Men som tur är så gäller bara detta shema till efter älglovet. Det är jag verkligen tacksam för! Sen skulle jag ju egentligen fått min nya mobil idag men jag har då inte fått den än :S jaja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge antar jag... Men nu ska jag gå och hänga upp tvätt :( See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0